Vacaturebank

Een club als tafeltennisvereniging TOGB kan niet zonder vrijwilligers. We stellen het zeer op prijs als iedereen zijn of haar steentje bijdraagt. In regelmatig terugkerende taken en werkzaamheden, maar ook voor een paar uurtjes op incidentele basis. Meld je via secretaris@ttvtogb.nl als je TOGB wilt ondersteunen met enig vrijwilligerswerk.

Voor te vervullen taken op regelmatige basis zijn we op zoek naar:

Vacature toernooileiders

Doelgroep: Deelnemers aan interne en externe toernooien.

Activiteiten: Het in goede banen leiden van de interne en externe toernooien.

Wanneer: Een aantal keer peer jaar een hele dag in het weekend en de voorbereiding daarop.

Aantal vrijwilligers: 2, zij krijgen de toernooileidersopleiding niveau 2 van TOGB aangeboden.

Informatie: secretaris@ttvtogb.nl

Vacature toernooileiders

Doelgroep: Extern

Activiteiten: Het schrijven van verslagen van competitieweekenden en toernooien, voornamelijk senioren 1 voor in de lokale nieuwsmedia.

Wanneer: Elke zaterdagavond of zondagmorgen. Eventueel kan dit gesplitst worden tussen meerdere vrijwilligers zodat je niet elke week bezig bent.

Aantal vrijwilligers: Minimaal 1, eventueel te splitsen tussen meerdere vrijwilligers.

Informatie: secretaris@ttvtogb.nl

Vacature Lid van het bar team

Doelgroep: Enthousiaste en gezellige personen (21+ jaar)

Activiteiten: Leden en bezoekers Den Opper voorzien van een drankje en eventueel hapje en daarmee bijdragen aan de gezelligheid en eenheid van onze club.

Wanneer: 1x in de maand, ’s avonds of op zaterdagmiddag

Tijdsbesteding: Ongeveer 4-5 uur per maand.

Aantal vrijwilligers: 4.

Informatie: secretaris@ttvtogb.nl

Reporter

Doelgroep: Extern

Activiteiten:Het schrijven van verslagen van competitieweekenden en toernooien, voornamelijk senioren 1 voor in de lokale nieuwsmedia.

Wanneer:Minimaal 1, eventueel te splitsen tussen meerdere vrijwilligers.

Tijdsbesteding: ongeveer 1 middag in de week tijdens het competitie seizoen

Aantal vrijwilligers: Minimaal 1, eventueel te splitsen tussen meerdere vrijwilligers.

Informatie: secretaris@ttvtogb.nl

Natuurlijk kunnen we altijd vrijwilligers gebruiken voor incidentele werkzaamheden. Heb je hier of daar een uurtje vrij? Meld je dan ook via: secretaris@ttvtogb.nl