Clubavond

Al vanaf het begin van tafeltennisvereniging TOGB is er elke donderdagavond clubavond. Deze avond is voor senioren en wordt benut om vrij tegen elkaar te spelen of met elkaar te trainen. Zo worden er op deze avonden wedstrijden gespeeld (zowel enkel- als dubbelpartijen) en zie je dat op een andere tafel aan trainingsvormen wordt gedaan. Er is geen vaste trainer aanwezig, in tegenstelling tot de training op de dinsdagavond. Zie hiervoor het menu training.
Op de tweede donderdag van de maand is er een onderlinge competitie. Hier worden de krachten gemeten. De data van de onderlinge competitie worden altijd via het nieuwsoverzicht bekend gemaakt. Uiteraard zijn er op deze avonden ook gewoon de mogelijkheden om vrij te spelen.
Interesse? Kom gerust langs om een balletje te slaan tegen een van onze seniorenleden. Aanmelden voor de clubavond is niet nodig.