Kinderfeestjes

Wil jij iets met jouw kinderfeestje doen wat jouw vrienden en vriendinnen nog nooit op een kinderfeestje hebben gedaan? En die naast de gezelligheid en uitdaging ook nog eens sportief is? Vier dan je kinderfeestje bij tafeltennisvereniging TOGB.

Sinds januari 2012 verzorgen wij tafeltennis kinderfeestjes. Deze kinderfeestjes kunnen in overleg op elke dag van de week door een professionele tafeltennisbegeleider worden gegeven.

Wat houdt het precies in?

Het 2,5 uur durende programma bestaat uit een tafeltennisles, tafeltennisspellen, het beroemde spel ‘Rond om de Tafel’ met zijn varianten, een ‘Smash cursus’, groepsspellen en tafeltenniswedstrijden. En wie weet, misschien win jij wel een prijs!
De lengte van het programma is in overleg aan te passen.

De maximale groepsgrote is 16 kinderen inclusief de jarige zelf. De kosten voor het kinderfeestje bedragen €15,- per kind en €30,- t/m 8 kinderen en €60,- vanaf 8 kinderen. Eten en drinken tijdens de pauze wordt verzorgd.

Interesse?

Voor meer informatie en het boeken van een tafeltenniskinderfeest kunt u mailen naar: wss@ttvtogb.nl.

We hopen jou met je vrienden en vriendinnen bij tafeltennisvereniging TOGB te ontmoeten!