Jeugd

Voor de jeugd wordt het hele jaar door activiteiten georganiseerd. Alle jeugdleden worden hiervan op de hoogte gehouden via de email.

Jaarlijks terugkerende activiteiten zijn de seizoensopening en -afsluiting. Bij de seizoensopening wordt er in augustus / september altijd een weekend georganiseerd. Hierbij blijft de jeugd dan ’s nachts slapen in de zaal. Voor de seizoensafsluiting wordt elk jaar iets anders bedacht. Zo is de jeugd al een keer gaan survivallen of naar een grottenparcours geweest.

Net zoals bij de senioren wordt bij de jeugd ook jaarlijks het paaseierentoernooi gespeeld. De prijzen bestaan uit chocolade paashazen voor de winnaars en chocolade-eitjes voor iedereen.

Verder gaat de jeugd ook naar wedstrijden kijken. Zo is de jeugd al meerdere keren op de finaledag van het NK geweest en worden wij geregeld uitgenodigd om te kijken naar internationale wedstrijden bij Taverzo te Zoetermeer.

Senioren

Ook voor senioren worden er bij TOGB activiteiten georganiseerd. Vaak zijn deze samen met de darts- en de jeu de boules-afdeling. In maart/april is er de jaarlijkse vrijwilligersavond waarin alle vrijwilligers bij Den Opper worden bedankt. Een aparte dag wordt er georganiseerd voor alle barvrijwilligers van TOGB.

In de week voor Pasen wordt op de clubavond (donderdag) het Paaseieren- toernooi gehouden. Prijzen bestaan uit eieren. Ook aan de bar wordt dan reeds een eitje getikt.

In de week voor de Kerst strijden we op de clubavond om de KerstKippenKup. Een heuse “kip” is daarbij de wisseltrofee. De echte prijzen zijn overheerlijke kippen, die volgens een verrassingssysteem worden uitgereikt. Zo kan je als middenmoter zomaar met je neus in de boter vallen.

Met een Fietstocht en Barbecue aan het einde van de zomervakantie (laatste week augustus/eerste week september) wordt het nieuwe seizoen geopend. Alle leden en hun familieleden kunnen hieraan deelnemen. Men mag fietsen (circa 45-50 km), men mag barbecueën, men mag ook beide, men hoeft niets!

Pokeren: een nieuwe activiteit, waar niet om het geld maar om de eer wordt geknokt.  Na een paar ‘les‘-avonden is men officieel van start gegaan en er wordt nu jaarlijks gespeeld om de kampioen van de vereniging.

Overal geldt “gezelligheid” is het belangrijkste