🎯Nieuwsbrief OD (21/22) #01

Nieuwsbrief #01 21/22
(11-juli-2021)

Beste dart- vrienden en vriendinnen,

Eindelijk weer eens een berichtje over de Onderlinge Darts. Het laatste bericht dat ik stuurde was van 26 september.
We hadden toen één avond gespeeld en konden direct weer stoppen..

Voor nu willen we de Onderlinge Darts competitie weer opstarten, dit met in acht neming van de 1,5m regel, jezelf registreren bij aankomst en alle andere Corona regels die gelden op dat moment.
Vrijdagavond was er een persconferentie, waar Rutte aangaf dat er weer wat versoepelingen zijn teruggedraaid, laten we hopen dat het daarbij blijft.

Omdat ik zelf niet altijd bij de Onderlinge Darts kan zijn en ik al regelmatig (zeg maar gerust heel vaak) Dennis de avonden liet leiden, wil ik bij deze melden dat vanaf nu alle Onderlinge Darts avonden geleid zullen worden door Dennis. Het verwerken van alle data en de mail blijf ik nog zelf doen.

Aangezien ik op dit moment nog niet de RDO competitie speeldata weet, heb ik nog maar 6 Onderlinge Darts avonden ingepland. Alle data zijn in deze mail te vinden, maar dus wel onder voorbehoud. Zodra ik weet wanneer onze dartteams moeten spelen, zal ik de data aanpassen.

Voor de duidelijkheid, de regels die zullen gelden:

• De Onderlinge Darts is alleen voor t.t.v. TOGB darts leden.
  • Maximaal 3 dartborden. (de gebruikelijke dartborden)
  • Maximaal 20 darters per speelavond.
  • Geen schrijvers tijdens een wedstrijd.
  • Geen staande kijkers bij de dartbanen, alleen publiek op vaste zitplaatsen in de kantine.
  • De meerderheid zal in de nieuwe overkapping moeten wachten tot hij/zij aan de beurt is.
  • Probeer tijdens een wedstrijd zoveel mogelijk afstand te houden.
  • Houd na een wedstrijd overal minimaal 1,5m afstand van elkaar.
  • Meld je aan voor elke Onderlinge Darts avond. Zonder aanmelding mag je niet meedoen.
  • Ingooien gebeurt om de beurt, geen gedrang aan de banen a.u.b.

Vrijdag 30 juli is de eerste speelronde van de Onderlinge Darts.
Geef je op door een mailtje te sturen naar: onderlinge-darts@ttvtogb.nl
19:30 binnen, 20:00 beginnen.

Mvg,
Cees-Jan

Speeldata > 21/22

• 30 juli 2021