Vacature jeugdtrainer

Tafeltennisvereniging TOGB is op zoek naar een jeugdtrainer om het niveau van de competitiespelers in de afdeling te verbeteren en ze tegelijkertijd te enthousiasmeren.

TOGB is een echte omnivereniging met tafeltennis, darts en jeu de boules op 1 complex. De tafeltennisafdeling heeft 110 seniorleden en 30 jeugdleden. Zowel het eerste jeugd als seniorenteam komt uit in de hoogste landelijke klasse.

Per 27 september zoekt TOGB een nieuwe trainer voor de zogenaamde B- groep. Hierin zitten spelers die competitiespelen in de hogere klassen van de afdeling West en 2x/week trainen. De training vindt plaats op woensdag 18:00-19:30 (tijden in overleg). De trainer heeft de vrijheid om de trainingen zelf in te richten a.d.h.v. het technisch beleidsplan.

Wij zoeken een trainer die NTTB-trainersdiploma niveau 2 of 3 heeft of van plan is daar op korte termijn mee te starten en vooral veel plezier heeft in het verbeteren van jeugd.

Wij bieden een trainersvergoeding (afhankelijk van opleiding en ervaring) en de support van een ervaren trainingsteam o.l.v. hoofdtrainer Michel de Boer.

Geïnteresseerd? Stuur een korte motivatie + CV naar technischezaken@ttvtogb.nl. Ook voor vragen kan contact opgenomen worden via technischezaken@ttvtogb.nl.
Bij de sollicitatieprocedure zal het aannamebeleid op het gebied van een veilig sportklimaat gebruikt worden zoals beschreven op: https://ttvtogb.nl/ veilig-sportklimaat/.