Training Jeugd

Training Senioren

Training

Met het vertrek van onze seniorentrainer per eind juni 2023 zijn we de mogelijkheden voor een nieuwe senioren trainingsgroep bij ttv TOGB aan het onderzoeken.

Zodra daar meer duidelijkheid over is, wordt dat op deze pagina bekend gemaakt.

Damesochtend

Elke donderdagmorgen van 09:00 – 12:00 uur beoefent een groep dames de tafeltennissport bij tafeltennisvereniging TOGB onder leiding van geoefende tafeltennissers die de kneepjes van het vak op een ongedwongen wijze kunnen overbrengen.

Deze groep bestaat al vele jaren en voor de meeste van de dames was dit de eerste kennismaking met de tafeltennissport. Naast tafeltennis staat gezelligheid centraal en wordt er dan ook onder een kop thee of koffie met een lekkernij nagenoten van de sportiviteit. Diverse dames zijn lid van de vereniging, anderen zijn dat niet, zij betalen €5,- per keer.

Herenochtend

Elke dinsdagmorgen van 09.00 – 12.00 uur beoefent een groep 50+ heren de tafeltennissport bij tafeltennisvereniging TOGB onder leiding van Aad Wijsman.

Deze groep van circa 35-40 heren bestaat al vele jaren en voor de meesten van de heren was dit de eerste kennismaking met de tafeltennissport. Naast tafeltennis staat gezelligheid centraal en wordt er dan ook onder een kop thee of koffie met een lekkernij nagenoten van de sportiviteit. Diverse heren zijn lid van de vereniging, een enkeling is dat niet.

Zij kunnen deelnemen tegen een bijdrage van €5,- per keer.

Clubavond

Uiteraard biedt de clubavond op de donderdag vanaf 19.45 uur ook mogelijkheden om met andere leden wat trainingsvarianten te beoefenen.

Daarnaast kunnen desgewenst enkel- of dubbelpartijen gespeeld worden.

Elke tweede donderdag van de maand in de periode van september-mei wordt er een Onderlinge competitie georganiseerd. Tijdens die avonden blijven er altijd een aantal tafels vrij voor wie niet aan die competitie wil deelnemen.