TOGB start met seniorentraining

Bij TOGB is er een behoefde ontstond naar een echte training voor tafeltennissende senioren. Enerzijds ingegeven door jeugdleden die senior worden en anderzijds door nieuwe leden die met deze vraag kwamen. Daarom start er per 1 september een seniorengroep bij TOGB. Deze groep zal getraind worden door Patrick Bruijne (foto). Patrick is 25 jaar en binnen de tafeltenniswereld geen onbekende. Hij speelt momenteel eerste divisie bij Taverzo, samen met TOGB’er Leroy Heemskerk. In het verleden heeft hij bij VVV in Leidschendam gespeeld. In zijn jeugdtijd behoorde hij tot de top 10 van Nederland. In het dagelijks leven werkt hij als Consultant bij Benelux Group nadat hij een studie in strategisch Management heeft afgerond aan de Erasmus Universiteit. Patrick trainde al regelmatig mee met de selectietraining van TOGB en hij heeft ontzettend veel zin in deze nieuwe uitdaging. De trainingstijd van deze groep is op dinsdag van 20:30-22:00. Alle leden van TOGB kunnen kosteloos aan deze training meedoen en potentiële leden mogen de training 3x vrijblijvend proberen.