TOGB start met buitentrainingen

Vanaf 18 mei 2020 worden er, in verband met de coronamaatregelen, buitentrainingen verzorgd. Afhankelijk van de groep vinden hier tafeltennisgerelateerde spellen plaats en/of conditie/krachttraining. Hierbij vindt een strikte scheiding plaats tussen de leeftijdscategorieën t/m 12 jaar en 13 jaar en ouder. Als het regent dan vindt de training geen doorgang. Bij deze trainingen hanteren wij de regels zoals opgesteld door NOC*NSF. Dit houdt in dat bij deelname aan de trainingen er vooraf aangemeld dient te worden. Dit kan bij Merel Broers via technischezaken@ttvtogb.nl of bij de desbetreffende trainer. Voor de contactgegevens van de trainers kijk op de contact-pagina van deze website. Ook geldt dat het clubgebouw tijdens trainingen gesloten (enkel open voor toiletbezoek) en dat ouders op het terrein niet toegestaan zijn.

T/m 12 jaar
D-groep o.l.v. Ilse van Es en Kristel Luyken
In deze groep wordt getraind door de jongste leden van onze club (t/m 8 jaar). In deze groep wordt spelenderwijs kennisgemaakt met tafeltennis. De training vindt plaats op woensdag van 17:00-18:00.

C-groep o.l.v. Lennard Overdevest
In deze groep wordt getraind door jeugdleden die nog maar kort op tafeltennis zitten of nog maar net competitie spelen. Op een sportieve wijze wordt er in verschillende spelvormen de basis van de tafeltennissport aangeleerd. Tijdens deze trainingen bestaat er de mogelijkheid om kennis te maken met tafeltennis. De training vindt plaats op donderdag van 18:15-19:15.

13 jaar en ouder
B/C-groep o.l.v. Lennard Overdevest
In deze groep wordt getraind door jeugdleden die nog maar kort op tafeltennis zitten en/of competitie spelen, maar ook door jeugdleden die al langer tafeltennissen. Tijdens deze trainingen bestaat er de mogelijkheid om kennis te maken met tafeltennis. De training vindt plaats op maandag van 17:00-18:00.

B-groep o.l.v. Mariska de Boer
De B-groep is bedoeld voor competitiespelende jeugdleden. Vanuit de B-groep kunnen jeugdleden doorstromen naar de A-groep. De training is enkel te bezoeken op uitnodiging van de trainers. De training vindt plaats op woensdag van 18:30-19:30.

A-groepen o.l.v. Michel de Boer
De A-groep is de hoogste trainingsgroep binnen TOGB. Deze training is zowel bedoeld voor de selectie van de jeugd als voor genodigde seniorenleden ter sparring. De training is voor zowel jeugdleden als seniorenleden enkel te bezoeken op uitnodiging van de trainers. Deze trainingen vinden plaats op dinsdag van 18:45-19:45 en donderdag van 18:15-19:15.