Toernooien Tilburg 13 en 14 november 2021

In het weekend van 13 en 14 november werden in Tilburg diverse toernooien gespeeld.
Namens onze club kwamen maar liefst 13 spelers in actie.

Op zaterdag deed Razvan Friptu mee aan het ranglijsstoernooi voor spelers zonder A of B licentie. Razvan werd groepswinnaar en stroomde daarna moeiteloos door naar de halve finale. In de halve finale kwam hij 2-0 voor in games maar kon dit helaas niet doortrekken naar winst. Met 3-2 ging hij ten onder. Maar wel een prachtig resultaat!
Hector Boudesteijn deed mee aan het beginnerstoernooi. In de poule werd hij tweede door 2 van 3 wedstrijden te winnen. In de vervolgronde (met andere nummers twee) wist hij nog één wedstrijd op zijn naam te schrijven.

Op zondag kwamen de resterende 11 spelers in actie in diverse klassementen.

Voor Benjamin Slijper was het toernooi snel ten einde. Na zijn eerste wedstrijd (die hij wel wist te winnen) moest hij helaas geblesseerd opgeven. Elly Luo speelde sinds lange tijd weer een toernooi (O23 klasse 2)maar wist door gebrek aan wedstrijdritme slechts één wedstrijd te winnen.

Mark Heezen speelde ook het O23 klasse 2 toernooi en verloor in de poulefase slechts één wedstrijd waardoor hij zich plaatste voor het hoofdtoernooi. Daar behaalde hij de finale maar moest na 5 games zijn tegenstander Tom de Ronde (LTTC De Toekomst) feliciteren.
Oliver Beemer heeft bij de jeugd een B-licentie. Bij de jongens O19 behaalde hij het hoofdtoernooi en ook hij speelde zich naar de finale. In de finale was Aaron Sanders met 3-0 te sterk.
Tim Gras deed mee aan het O23 klasse 1 toernooi. Daar verloor hij in de poule verrassend met 3-0 van clubgenoot Sjoerd van Heerebeek. Daarna liet Tim echter geen steken meer vallen en bereikte de finale. Deze finale wist hij in 5 games te winnen van Elwin Huiden.
Bij het A-ranglijsttoernooi O19 werd Milo uiteindelijk 3e door zijn laatste wedstrijd van Jelle Moris te winnen. Het leverde hem helaas geen podiumplaats op.
Tim Gras (links op de foto)
Hieronder alle uitslagen:

𝗧𝗼𝗲𝗿𝗻𝗼𝗼𝗶 𝗢𝟮𝟯 𝗞𝗹𝗮𝘀𝘀𝗲 𝟭