Seizoensafsluiting jeugd 2020

Zaterdag 18 juli was het zover. Eindelijk na een hele lange coronatijd van stilte werd er een activiteit voor de jeugd bij TOGB georganiseerd. Voor de jongste jeugdleden was er een programma in de ochtend met spellen in de zaal en ook buiten nog  flesjes voetbal omdat het prachtig weer was.

’s- Middags was een programma voor de oudere jeugdleden met een mini escape room, ultimate tafeltennis en een pub quiz. Wel hadden beide groepen tussen de middag een gezamenlijke lunch buiten op het terras. De sfeer was buitengewoon gezellig en ontspannen. Iedereen vond het leuk om iets samen te doen en elkaar weer te zien. Er werd daarom behoorlijk fanatiek meegedaan.

Al met al was het  een heel geslaagde dag met dank aan Luc die alles tot in de puntjes had voorbereid en dank aan Kristel en Ilse die de jongste deelnemers begeleidden.

Esther Noordam