Kampioenen jeugd najaar 2022

Dit najaar zijn maar liefst drie van de zes jeugdteams kampioen geworden. Na de wedstrijden op zaterdag 3 december was het dus feest!

In de 4e klasse werd team 4 met Jordy van den Bulk, Yuan van Oosten, Tim Jacobs, Roy van den Bulk en coach Aad Wijsman in de laatste wedstrijd kampioen. Zij versloegen Tavernie 2 met 8-2 en behaalden in deze competitie totaal 58 punten in 8 wedstrijden. Een prachtige prestatie en op naar een klasse hoger volgend seizoen!

Dilan Beishuizen, Dani van Velzen, Dani Timal en coach Aad Wijsman vormden samen team 5. Zij waren al eerder kampioen want met een verschil van 15 punten behaalden zij overtuigend het kampioenschap in de Pupillen C duo competitie. Proficiat jongens!

Ook Cathalijne Meijer, Veronique van der Meijden en coach Jan van den Driessche werden als team 6 kampioen in de Pupillen C duo competitie. De laatste wedstrijd moest daarvoor wel met 5-0 gewonnen worden en dat was beste spannend. Maar de meiden hielden hun hoofd koel. Van harte gefeliciteerd!

Bijzondere vermelding nog voor team 2 met Teru Umene, Doeke Wayenburg, Gjalt Kikstra, Noah Ritzerveld, Lex Jankok (invaller) en coach Irina Sarolea. Zij misten op een haar na het kampioenschap en eindigde op de tweede plaats achter ATTC, met één punt verschil. Maar dat is wel een hele mooie prestatie in de 3e klasse!

In de landelijk B klasse eindigden Riku Takeshita, Razvan Friptu, Yunah Ritzerveld, Espen van der Valk en coach Leon Vijverberg op een ongelukkige 6e plaats. In de vervolg competitie wisten zij beide wedstrijden met 7-3 te winnen van respectievelijk TTC Middelburg 1 en Rijnsoever 2 waardoor ze uiteindelijk als 5e zijn geëindigd in de landelijk B-klasse.

Team 3, bestaande uit Björn de Boer, Lex Jankok, Jeffrey Westphal, Lian van der Toorn, Hidde Voogt, Jordy van den Bulk (invaller) en coach Mariska de Boer behaalde een derde plaats en lieten DHC 2 en De Treffers 2 ver achter zich.