Jeugdcompetitie na 7 speelronden

Met maar liefst 6 jeugdteams in de afdelingscompetitie is onze speelzaal op zaterdagen vaak gezellig gevuld. Naast deze gezelligheid wordt er uiteraard ook hard gestreden voor de winst. Met voor de meeste teams nog drie speelronden te gaan, lonkt voor een aantal een kampioenschap.

Team 1
Doeke, Teru en Gjalt komen dit seizoen uit in de 2e klasse en dat doen ze verdienstelijk. Na 7 gespeelde wedstrijden bezetten zij de 4e plaats in het klassement. In de laatste wedstrijden zullen ze het nog wel op moeten nemen tegen de nummer 1 en 2 uit het klassement, maar ook gaan zij nog op bezoek bij hekkensluiter Taverzo.

Team 2
In de poule van Yuan, Jordy, Tim en Roy is het superspannend. Nadat zij vorig seizoen kampioen werden in de 4e klasse draaien ze nu uitstekend mee in de 3e klasse en staan ze op een gedeelde 3e plaats. Net als Alexandria ’66 5 en Papendrecht 1 hebben de jongens 34 punten verzameld. De nummer 2, Dordrecht 2,  heeft 36 punten. Het zit dus ontzettend dicht bij elkaar met nog 3 wedstrijden te gaan.

Team 3
Het team met Lex, Björn, Lian en Hidde strijdt in de 4e klasse om het kampioenschap met Pecos 2. Ze staan momenteel gelijk met 51 punten, maar TOGB heeft 1 wedstrijd meer gespeeld. Pecos heeft wat dat betreft de beste papieren, maar met tafeltennis weet je het nooit.

Team 4
De jongens van team 4, Dani (van Velzen), Dilan, Floris en Dani (Timal) gaan hartstikke goed in de 5e klasse. Ze staan op een comfortabele 2e plaats met slechts 5 punten achter op de nummer 1, Avanti 4. In de laatste 3 wedstrijden zal het verschil gemaakt moeten worden en dat is zeker niet onmogelijk voor deze jongens, die wekelijks progressie laten zien.

Team 5
De dames Veronique en Cathalijne hebben na het kampioenschap in de pupillen C klasse vorig jaar een sprong gemaakt naar de pupillen A klasse. In deze klasse hebben ze uitdaging genoeg en is de strijd om plaats 3 super spannend!

Team 6
De jongens Yeon Joon, Noah en Yeon Ho maken in de pupillen C klasse nog kans om kampioen te worden. Het verschil met de nummer 1, Salamanders 7, is slechts 3 punten. In de voorlaatste wedstrijd zullen zij het opnemen tegen de koploper in een uitwedstrijd.
Heel veel succes gewenst aan alle spelers en speelsters voor de laatste wedstrijden van het seizoen. En niet te vergeten ook aan de coaches, ouders en andere betrokkenen!