Jeugdcompetitie 6e ronde

Zaterdag 30 oktober speelden alle jeugdteams thuis in onze mooie speelzaal ‘Den Opper’.

Het 1e jeugdteam wist met 7-3 Hilversum 1 te verslaan. Rick, Oliver en Sjoerd wisten allemaal 2 partijen te winnen. Sjoerd en Rick pakten ook het dubbel. Ze staan momenteel 2e in de landelijk A klasse en liggen nog steeds op koers om de kampioenspoule volgend seizoen te behalen.

Het 2e jeugdteam, dat uitkomt in poule C in de landelijk C klasse, won met 6-4 van Vriendenschaar 1 uit Gouda. De grote uitblinker in deze wedstijd was Razvan die al zijn wedstrijden wist te winnen. Riku won 2 wedstrijden en ook David voegde nog een punt toe.

Jeugdteam 3 speelde in de 4e klasse gelijk tegen Taverzo 4. Gjalt en invaller Björn wonnen allebei 2 wedstrijden. Lex bleef van vandaag steken op 1 overwinning.

De boys uit team 4 waren niet opgewassen tegen het tweede team van De Treffers. Ze verloren met 9-1. Hidde en Jeffrey konden geen potten breken, maar Thomas redde de eer met 1 winstpartij. Zondag 31 oktober speelde team 4 een inhaalwedstrijd tegen VVV 3. De wedstrijd ging met 7-3 verloren. Hidde en Thomas wonnen beide 1 keer en Jeffrey pakte samen met Hidde een punt door het dubbelspel te winnen.

Team 5, dat dit seizoen voor het eerste competitie speelt en uitkomt in de duo competitie, verloor met 4-1 van koploper Play Fair 1. Roy wist vandaag zijn eerste wedstrijd in het enkelspel te winnen. In een andere wedstrijd won hij al een keer het dubbelspel met zijn broer Jordy. Hector, de jongste van het team, komt ook steeds dichter in de buurt van winst. Hou vol jongens!

Volgende week spelen alle jeugdteams een uitwedstrijd. Alvast heel veel succes!

Foto: team 2 (v.l.n.r. Espen van der Valk, Riku Takeshita, Razvan Friptu).