Heren verliezen, jeugd 1 naar Play-Offs

Afgelopen zondag speelden de tafeltennissers van Combilo TOGB wederom een thuiswedstrijd.
In Den Opper kwam de huidige landskampioen deBoer Taverzo 1 uit Zoetermeer op bezoek.
Michel de Boer bleef aan de kant en stelde het drietal Lauric Jean, Tim Gras en Milo de Boer op.

In de openingswedstrijd verloor onze Belg, Lauric Jean, van de kersverse kampioen van Finland, Alex Naumi.
Echter liet Tim Gras in zijn wedstrijd zien over uitstekende kwaliteiten te beschikken tegen verdedigende spelers.
Met 3-0 wist hij de opvallende en smaakmakende Michal Murawski van zijn ongeslagen status te halen.
Door de complete off day van Milo de Boer keek de thuisploeg na drie wedstrijden tegen een 2-1 achterstand aan.

Na de pauze trof Lauric Jean de verdedigende Pool Murawski. Met fantastische rally’s wist ook hij deze wedstrijd te winnen en trok de stand gelijk.
Ook in zijn tweede wedstrijd lukte het Milo de Boer niet om een game te winnen.
Alex Naumi, de kopman van Taverzo, was met 3-0 te sterk.
In de zesde partij pakte Tim Gras de 1e game van Gabrielius Camara, maar helaas was dit niet genoeg.
Camara won vervolgens drie games op rij en zette daarmee zijn team uit Zoetermeer op een 4-2 voorsprong.
In het dubbelspel speelden Milo en Tim tegen het duo Naumi/Camara. Alleen in de 2e game waren er kansen op winst.

Uiteindelijk verliest het team uit Berkel en Rodenrijs met 5-2 en daarmee ook de koppositie in de eredivisie.
Met nog twee wedstrijden te spelen en met 23 punten uit 5 wedstrijden liggen ze wel op koers voor de play-off wedstrijden.
Op 9 april speelt het tafeltennisteam een uitwedstrijd in Hilversum tegen de gelijknamige ploeg, die momenteel op de laatste plaats staan.
De laatste poulewedstrijd is op 1 mei, thuis tegen TTV Maashorst.

Het eerste jeugdteam won wederom met een 10-0 monsterzege van Amsterdam 1.
Samen met Smash ’70 uit Hattem staan ze op de 1e plaats in de kampioengroep Jeugd.
Met 41 punten uit 5 wedstrijden zijn zij in ieder geval al verzekerd van de play-off wedstrijden waarin ze gaan strijden voor het landskampioenschap.

Het 2e landelijke jeugdteam won in het verre Groningen met 8-2 van GTTC en staan nu 3e in de landelijk B poule.