Healthclub MyLife en ttv TOGB tekenen overeenkomst

Om de spelers van Combilo TOGB fit te houden, is er aan healthclub MyLife gevraagd of zij hun faciliteiten beschikbaar zouden willen stellen aan de Nederlandse spelers van de nieuwbakken eredivisionist uit Berkel en Rodenrijs.

Fiona van Baerlem, Clubmanager MyLife Berkel, antwoordde meteen met een volmondig JA. De trainers bij MyLife kijken er naar uit om de tafeltennissers onder de hoede te nemen.

Afgelopen week werd er getekend bij MyLife in Berkel en Rodenrijs.
De spelers waren getuige bij de ondertekening van Fiona van Baerlem en Marcel Heezen namens de tafeltennisvereniging.

Tim Gras, Floris ZurMuhlen, Milo en Michel de Boer zullen op regelmatige basis bij de MyLife locaties te zien te zijn om aan hun fitheid te werken. Op deze manier kunnen zij juist die spiergroepen trainen welke specifiek zijn om een nog betere tafeltennisser te worden.

Zaterdag 26 september zal Combilo TOGB zijn eerste eredivisie wedstrijd gaan spelen in Den Opper. De thuisbasis van ttv TOGB die in de afgelopen maanden behoorlijk verbouwd is.

Om deze samenwerking te vieren is het in september voor alle TOGB’ers mogelijk om je in te schrijven bij MyLife Berkel voor een jaarabonnement zonder inschrijfkosten (t.w.v. €32,50). Noem dat je lid bent van TTV TOGB bij je inschrijving en je betaalt geen inschrijfkosten.

Op de foto zijn te zien (v.l.n.r.): Milo de Boer, Floris ZurMuhlen (achter), Tim Gras (voor) en Michel de Boer.