Geslaagde jeugdactiviteiten zondag 13 maart

Voorafgaand aan de eredivisiewedstrijd op zondag 13 maart stond er voor onze jeugdleden een programma met leuke activiteiten gepland. Het doel was om er een gezellige zondagochtend van te maken en ze de beleving van een eredivisiewedstrijd te laten voelen.

De dag begon met midgetgolfen maar dan in tafeltennisvorm, dus met een batje en een balletje. De bedoeling was natuurlijk om in zo min mogelijke slagen de 9 holes te behalen.
Na een korte drinkpauze was het de kunst om de meeste punten binnen te halen. En daar werd  fanatiek gehoor aan gegeven.
De tijd vloog voorbij en voordat ze er erg in handen was het tijd om te gaan lunchen.

Na de lunch was er nog tijd om een paar rondes weerwolven van wakkerdam te spelen. Toen om 13:45 uur de eredivisiewedstrijd bijna van start ging zocht iedereen een plaatsje in de zaal om het 1e herenteam met klapsticks flink aan te moedigen.

Jeugdspeelster Yenthe ’t Hoen werd gekozen tot jeugdlid van de dag. Voor haar was een speciale stoel gereserveerd bij team 1 zodat ze kon meeluisteren met de coaching.
Tevens mocht zij in de pauze een balletje slaan met eredivisiespeler Tim Gras.

Na afloop konden alle jeugdleden op de foto met team 1.
Aan de vrolijke gezichten en positieve reacties was goed te merken dat het een geslaagde dag was.
Uiteraard weer veel dank aan de vrijwilligers die dit mogelijk maken en ook speciaal aan Luc Grünbauer voor het organiseren van de activiteiten in de ochtend.