Combilo TOGB neemt deel aan eredivisiefinale tafeltennis

De strijd om het landskampioenschap 2020/2021 zal toch worden gespeeld. Corona is de reden dat de competitie niet meer te hervatten was in de huidige vorm. Er zal nu in aangepaste evenementvorm getreden gaan worden om het landskampioenschap. Zes van de negen eredivisieclubs gaan deelnemen aan dit evenement, dat gehouden wordt op Hemelvaartsdag 13 mei en vrijdag 14 mei in Hilversum. Naast Combilo TOGB nemen hier aan de volgende clubs deel: Hercules, ProActief TT Hilversum, Klimaatgroep Stars, Salamanders en deBoer Taverzo.

De spelers van Combilo TOGB zijn in training om zichzelf klaar te stomen voor dit evenement. Aangezien het hier een goedgekeurd evenement door NOC NSF betreft, zullen de spelers aan de topsport eisen moeten voldoen. Dit betreft oa 2x per week een Corona test. Combilo TOGB is er aan toe om te zien waar ze landelijk gezien staan. Na een heftige Corona periode waarbij alleen tegen elkaar gespeeld kon worden, zal nu gaan blijken waar ze daadwerkelijk staan.

Incassojuristen24.nl, onderdeel van onze sponsor Krieger Legal maakt dit evenement mede mogelijk. Samen met Covidia sponsoren zij alle sneltesten voor alle spelers en begeleiders die aan dit kampioenschap deelnemen.

Michel Krieger namens Incassojuristen24.nl:”Ik spreek regelmatig met een aantal leden van deze mooie club en ik weet hoe hard ze hieraan werken. Daarbij kan het niet zo zijn dat ze vanwege de sneltesten evt niet deel kunnen nemen aan dit evenement. NamensIncassojuristen24 ben ik blij dat wij hieraan een steentje bij kunnen dragen”. Wij zullen de heren van Combilo TOGB volgen en wensen ze heel veel succes en een mooi resultaat toe bij dit evenement”.

Marcel Heezen namens TOGB: Onze dank namens TOGB is groot voor de sponsoren. Niet alleen voor Incassojuristen24.nl, maar ook voor Covidia. Ik zou met name willen vragen om eens aan Michel Krieger te denken als jullie een juridisch geschil hebben. De link naar de websites zijn:

www.incassojuristen24.nl