Bestuursupdate 29 april 2023

Hierbij de laatste informatie over het geen wij als nieuw bestuur de afgelopen maand ondernomen hebben en over de recente gebeurtenissen. Er zijn nieuwe wegen ingeslagen door de dartcommissie die nu weer opgestart is. Hierover zijn de darters eerder geïnformeerd en we zijn blij dat dit goed en positief ontvangen wordt.

Vanuit het nieuwe bestuur worden de zaken met enthousiasme en grote inzet opgepakt, zichtbaar en onzichtbaar. Voor de tafeltennissende leden hebben wij meerdere gesprekken gehad met de voorzitter en bestuurslid van de tafeltenniscommissie en Stichting Topsport. Hierin is duidelijk geworden dat er hard gewerkt moet worden om wederzijds vertrouwen te herstellen.

Afgelopen week zijn we verrast door het niet afmaken van de competitie door het eerste team alsmede het artikel in de krant en op sociale media dat de spelers al een nieuwe vereniging hebben. We betreuren deze bijzondere gang van zaken enorm. Maar als er geen informatie gedeeld wordt, kunnen we niets betekenen, hoe jammer dit ook is.

In navolging op de gesprekken met de tafeltenniscommissie en Stichting Topsport hebben wij diverse keren getracht in gesprek te komen met de hoofdtrainer/speler Michel de Boer. Het is echter niet gelukt om op redelijke termijn met hem tot een afspraak te komen.

Mede door bovenstaande is de trainersovereenkomst met Michel de Boer gisteren opgezegd; deze zal 31 juli 2023 eindigen. We hadden dit graag anders opgelost, maar dit is ons niet gegund gebleken.

We zullen dus verdere gesprekken met de diverse (tafeltennis)commissies gaan hebben om de organisatie op de gebeurtenissen aan te passen. Tot zover deze informatie.

Met vriendelijke sportgroet,

Het bestuur van ttv TOGB