Afdeling West vernieuwt TOGB technologie

Het team van Combilo TOGB speelt dit seizoen voor de eerste keer echt in de eredivisie. De NTTB stelt eredivisieverenigingen verplicht een tablet te hebben zodat de live score applicatie gebruikt kan worden. Bij TOGB was zo’n tablet al aanwezig om het ooit geschonken elektronische scorebord te kunnen gebruiken. Helaas overleed tijdens de eerste thuiswedstrijd deze tablet. TOGB wilde al enige tijd een extra scorebord aanschaffen zodat de stand vanuit alle plekken goed zichtbaar is maar door de aanschaf van een nieuwe tablet zou deze aanschaf uitgesteld moeten worden. Daarop is n.a.v. de oproep van de afdeling West met het afdelingsbestuur contact gezocht om een subsidie te krijgen op deze technische vernieuwing. Het afdelingsbestuur stond hier voor open en subsidieerde 50% van de nieuwe tablet en het tweede scorebord. Door de snelle actie waren de producten binnen een week geleverd en operationeel en kon de tweede thuiswedstrijd met de nieuwe techniek gespeeld worden. TOGB dankt de afdeling West voor de tegemoetkoming in de kosten.