🎯Nieuwsbrief #17 (22/23) Speelronde 8: 14-juli-2023

Nieuwsbrief #17 (22/23)
Speelronde 8: 14-juli-2023

Beste dart- vrienden en vriendinnen,

Bij deze een bericht namens Jos, Rick en ik (Cees-Jan). Wij merken dat er nog steeds onduidelijkheid heerst over de afgelopen periode en merken dat er verhalen te ronde gaan die niet kloppen. Daar willen wij graag verandering in brengen.

Op donderdag 8 juni heeft het bestuur alle dartleden geïnformeerd over onze voornemens om een eigen dartvereniging te starten.
Vervolgens kregen alle dartleden op zaterdag 10 juni een tweede bericht waarin het bestuur aangaf om met ons in gesprek te gaan. Dit gesprek heeft op 15 juni plaatsgevonden.
Aangezien wij transparant willen zijn, willen wij de uitkomst van dit gesprek delen. Het was een goed, respectvol en open gesprek. Wij hebben aangegeven wat de beweegredenen waren van het initiatief voor het mogelijk oprichten van een eigen dartvereniging.
Alex namens het bestuur en Nico namens de dart commissie hebben hierover vragen kunnen stellen.
Na het gesprek hebben Jos, Rick en ik aangegeven dat wij ons zich kunnen vinden in de plannen die er liggen om van ttv TOGB een omnisport-vereniging te maken met het oog op de toekomst.
Het idee hierachter is om te voorkomen dat we als vereniging nooit weer in een zelfde situatie terecht komen zoals afgelopen jaar. Jos, Rick en ik hebben aangegeven bij ttv TOGB te blijven,
ook dartteam 2Fast4U blijft hierdoor bij ttv TOGB spelen.

Mij is door de nieuwe dartcommissie gevraagd om de Onderlinge Darts te blijven organiseren. Met veel plezier organiseer ik al jaren de Onderlinge Darts en heb ik door het prettige gesprek weer de nodige energie gekregen om hiermee door te gaan. Met de dartcommissie ben ik eerder gestopt en door de invulling van de nieuwe dartcommissie is er geen noodzaak om daar weer in te stappen.
Na een roerige tijd als voorzitter en lid van de dartcommissie ben ik toe aan rust en wil ik zonder gedoe weer lekker een pijltje kunnen gooien.

Michel, Nico en Frank zijn nu de aangewezen personen om invulling te geven aan de dartcommissie en wens ik bij deze veel succes en vooral veel plezier toe.
Een nieuwe periode is aangebroken, het eerste darttoernooi is net achter de rug en verliep meer dan prima.
Op naar betere tijden 🎯😊

Aanstaande vrijdag 14 juli is speelronde 8 van de Onderlinge Darts.
Geef je op door een mailtje te sturen naar: onderlinge-darts@ttvtogb.nl
19:45 binnen, 20:00 beginnen.

Mvg,
Cees-Jan

Speeldata > 22/23

• 14 juli 2023