Training Jeugd

Training Senioren

Jeugdtraining

Bij tafeltennisvereniging TOGB wordt de jeugd getraind op de maandag en de donderdag van 18.15 – 19.45 uur.
Na de schoolvakantie worden de trainingsgroepen opnieuw bekeken en maken we zo spoedig mogelijk via deze pagina bekend of er mogelijk iets aan de trainingstijden veranderd wordt.

In de trainingsgroepen wordt op een sportieve wijze in verschillende spelvormen de basis van de tafeltennissport aangeleerd.

Tijdens deze trainingen bestaat ook de mogelijkheid om kennis te maken met tafeltennis. Heb je zin om een keer mee te tafeltennissen? Stuur dan een bericht naar
 en doe mee! Je kunt de training 3x vrijblijvend bezoeken.

De trainingen worden verzorgd door trainer Lennard Overdevest, die een jarenlange ervaring heeft bij onze vereniging in het geven van trainingen aan de jeugd.

Invaltrainers

Mocht de vaste trainer van de groep niet aanwezig zijn, dan zorgt ttv TOGB voor een invaltrainer.

Veiligheids- en Structuurregels

1. Wanneer je niet aan een training mee kunt doen door bijvoorbeeld ziekte, laat dit minimaal een uur van tevoren weten door te mailen naar info@ttvtogb.nl. Dan geven we dit aan de trainer door.
  2. Binnensportschoenen zijn verplicht. Vanwege de speciale zaalvloer mogen die geen zwarte zool hebben.
  3. Tijdens de training wordt een korte broek en een shirt (met korte of zonder mouwen) gedragen of een eendelig sporttenue.

Vakanties en feestdagen

Tijdens schoolvakanties en feestdagen wordt er in principe niet getraind.

Overige informatie

Ben jij 18 jaar of ouder en wil je graag tafeltennissen bij ttv TOGB?
De clubavond op de donderdag vanaf 19.45 uur is de ideale mogelijkheid om kennis te maken met de club. Op die avonden wordt vrij gespeeld. Leden spelen enkel- of dubbelpartijen of gebruiken de avonden om trainingsvarianten te oefenen.
Een seniorentraining staat bij ons op de agenda om in het nieuwe seizoen weer op te pakken.